środa, 4 lipca 2012

Wiadomość

Hej kochani, mam dla was wiadomość. Otóż nie będzie mnie na blogu/fb/twitterze przez 4 dni, bo jutro od rana jadę do szpitala, w piątek mam operację i nie dam rady pisać. Kate ma ostatnio problemy z internetem, więc też nie da rady, a co do Dana... to sama nie wiem co się z nim dzieje, nie daje oznak życia w ogóle xD Ale za to załatwiłam kogoś, kto będzie tu pisać. Przez te kilka dni Agnieszka ( @1DLOVE__1D ) zajmie się blogiem :) Bądźcie mili, bo na pewno będzie się bardzo starać. No a jeśli dobrze jej pójdzie, przyjmiemy ją do Polish 1D Team :)
To chyba wszystko. Mam nadzieję, że nie przeszkadza wam mała zmiana :P

Jess

5 komentarzy:

  1. Nie no, spoko... Ciężko będzie bez Was, ale z Agą myślę, że wytrzymamy ; D
    A co Ci się stało, że Ty do spitala na 4 dni idziesz? Jaka operacja? : O
    Iza ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś damy radę :D Mam nadzieję że Aga też ^_^
    P.S Chciałam zapytać czy czasem mogę zareklamować bloga z akcjami dla 1D ?? Wcześniej to zrobiłam, mam nadzieję że nie jesteście złe ... :D
    Pozdrawiam Directionerki :*
    Zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. spoko damy rade i przyłanczam się do 1 koentarze czemu jedziesz do szpitala i jaka operacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, wydaje mi się, że pytacie na marne, bo Jess nie chce nikomu powiedzieć o jaką operację chodzi, ale mówiła, że będzie żyć.xd Więc życzę jej powodzenia i żeby ta operacja wyszła na dobre. :)

    ~Agnes.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko posty napewno będą dobre !

    OdpowiedzUsuń