sobota, 14 lipca 2012

Nowe DVD

Już wkrótce ukaże się nowe DVD "The Only Way Is Up" . Kosztuje ono 8 funtów (w UK) , a 17 funtów w Austalii. Nawet data premiery nie jest do końca pewna. Niektóre strony podają że 7 sierpnia, a niektóre że już w przyszły poniedziałek (16.07). Jak narazie jest jeszcze mało szczegółów, ale coś tam udało mi się znaleźć. Proszę nie kopiować, gdyż naprawdę długo się tego naszukałam :)


Oryginał po angielsku, tłumaczenie by Kate :

"Niall, Liam, Louis, Harry & Zayn są obecnie najpopularniejszym boysbandem. Stali się światowej sławy gwiazdami, w bardzo krótkim czasie. To DVD przedstawia ich losy od X Factora, przez udział w serialu Glee, aż do teraz. Zobaczymy jaki udział miał Simon Cowell w tworzeniu One Direction , w brytyjskiej edycji X Factora. Ujrzymy też jak stali się numerem 1 na świecie. Oprócz tego wywiadu na temat 1D udzielili : Zac Efron, Piers Morgan, Katherine Jenkins oraz niektórzy aktorzy serialu Glee."

Podoba wam się okładka? :)

42 komentarze:

  1. Jee... ;p Już nie mogę się doczekać.. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno kupię.
    Nie wiem czemu, ale strasznie jaram się tym, że Niall jest w środku (:

    OdpowiedzUsuń
  3. jak fajnie <3 <3
    świetna okładka i to "the only way is up" <3 ;**

    wpadajcie w wolnej chwili: http://kokardkajami-opowiada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A będzie w Polsce? *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Omomomnomnom *__* Mam nadzieję, że będzie w Polsce :) Jak narazie świetnie się zapowiada :)
    Zapraszamy na nasze imaginy o One Direction :D Wejdź PROSZĘ nie pożałujesz c: http://gotta-be-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! Ciekawe tylko czy to DVD bedzie w Polsce ?

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie mam nadzieję, że ta płyta bd w Polsce a jeśli bd to czy z tłumaczeniem ?

    http://give-me-love-like-never-before.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super !
    a macie jakieś informacje o tym czy będzie i jak tam to kiedy i czy z tłumaczeniem w Polsce ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow Mam taki Plakat :D
    Nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Już nie moge sie doczekać aż płyta pojawi sie w Polsce , jak narazie zapowiada sie całkiem fajna .;D

    OdpowiedzUsuń
  11. mam problemy z przemieszczaniem sie na waszym blogu. Mam do was prośbę, czy istniałaby możliwość wyszukania przez was jakichś ich sesji zdjeciowych, ale takich profesionalnych . Jeżeli nie, to rozumiem. ale bylabym bardzo wdzieczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głównie chodzi o Liam'a :)

      Usuń
  12. Chcę to mieć!!

    W wolnej chwili wpadajcie na mojego bloga http://muzykaswiatemnastolatkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna wiadomość.. chcę to dvd!

    OdpowiedzUsuń
  14. na stronie hmv jest że 7 sierpnia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. głosujcie na ONE DIRECTION na RADIU ZET bo są na 16 miejscu dajecie laski znów muszą być na 1 !!!!!http://www.radiozet.pl/Programy/Lista-Przebojow-Radia-ZET

    OdpowiedzUsuń
  16. superr :)
    Niall <33

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę to mieć, bo inaczej zwariuje! I ♥ 1D !

    OdpowiedzUsuń
  18. Glee i One Direction! <3 Po prostu już zaczynam oszczędzać :D

    OdpowiedzUsuń
  19. A to jak w iCarly byli też jest na tej płycie? A tak w ogóle to koleżanka z brazyli już ma tą płytę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam na mojego bloga z opowiadaniem o 1D :) www.my-history-with-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Posrało was wszystkich?!! Przecież oni nie występowali w Glee!!! No proszę was - przecież widziałam wszystkie odcinki!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. A tak wogóle to od jakiegoś czasu nie mogę na waszym blogu oglądać zdjęć. Poprostu nie chcą się wyświetlać! Możecie to jakoś naprawić?

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w filmiku dla dziadka Louisa, Keitha. Motyw przewodni to Poland loves Keith. Come to Poland. Potrzebne mi są zdjęcia directiners z takimi kartkami. Więcej szczegółów w tym linku. http://polskie-directionerki.blogspot.com/2012/06/i-akcja.html Pokaż, że jesteś directioner!

    OdpowiedzUsuń
  24. ale zdjęcia do tej akcji miały byc wysylane do 30 czerwca a jest polowa lipca :(

    OdpowiedzUsuń
  25. AAAAA nie mogę się doczekać

    http://one-direction-only-moments.blogspot.com/

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie :) Ale... KIEDY KURWA ONI BYLI W GLEE?! O.o świetna okładka btw

    OdpowiedzUsuń
  27. Oni nie byli GLEE! Boże co za ludzie zrozumieć nie potrafią. Ci co grają w GLEE śpiewali ich piosenkę WMYB.

    Polecicie bloga http://littlemix-poland.blogspot.com ?
    chcę aby Little Mix były rozpoznawalne jak i 1D. Pomożecie? x

    OdpowiedzUsuń
  28. ZAPRASZAM http://whydoyouloveme-nok.blogspot.com/ & http://kicias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapraszam Cię na mojego bloga :)
    Znajduje się tam opowiadanie o 1D :D
    www.iandonedirectionziom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiem czy wiecie , ale Jess ma dzisiaj urodziny więc złoży jej wszyscy życzenia :) Wszystkiego najlepszego ! :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepszego

      Usuń
    2. Nienajlepszego -.-

      Usuń
    3. Ooo... wszystkiego najlepszego :D

      Usuń
    4. NIENAJLEPSZEGO !!!

      Usuń
  31. http://onedirection-imaginy-pati.blogspot.com/ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  32. http://youtu.be/vvKdVtq9_1Y

    http://tell-me-a-lie-one-directionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. One Direction w glee ?! :O wtf ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Okładka super :)

    OdpowiedzUsuń
  35. dodasz coś kiedyś ? strasznie zaniedbujesz ten blog. rozumiem że masz życie prywatne, ale to że zakładasz bloga to znaczy że zobowiązujesz się do pisania w nim.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam jedno pytanie a mianowicie czy bedzie to tez po polsku :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny zapraszam na mojego bloga
    http://kwiatowa16.blogspot.com/
    i prosze komentujcie bo czasem odechceiewa mi się to pisać! ;(

    OdpowiedzUsuń