niedziela, 29 lipca 2012

Nagłówki

Tydzień temu ogłosiłyśmy konkurs na nagłówek. Wybrałyśmy 9, które najbardziej nam się podobały ;) W ankiecie obok, głosujcie na ten, który najbardziej wam się podoba.

1.

2.


3. 


4. 

5. 


6.



7.


8.



9.



Dziękujemy wszystkim za przesłanie swoich prac ! Głosujcie w ankiecie :)    

217 komentarzy:

  1. o kurde ! trudno wybrac, ale chyba mi najbardziej podobają się 3,4,5 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 i 6 sa najbardziej efektowne i dobrze by sie komponowały :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej podoba się nr 2!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy 2 i 6 :) może zróbcie dwa miejsca? przez jakiś czas jeden a potem drugi ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba 6 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 6, zdecydowanie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :) 6 najlepsze

      Usuń
  7. Ja stwierdziłam ,że nie będę głosować bo wszystkie są naprawdę cudne... <3
    Może jeden nagłówek na tydzień ? Naprawdę trudna decyzja !

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie 2,3,6,8

    OdpowiedzUsuń
  9. 2,3 ,4 7 ciężko mi wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 jest fajne ale Bardzo mi się podobają nagłówki nr. 6 i 7 !!! <3 Są cudne ♥
    (jak wszystkie inne) :]

    OdpowiedzUsuń
  11. 5 i 6 :) są najlepsze :) pozdro dla osób które to zrobiły

    OdpowiedzUsuń
  12. 2, 4 lub 8 ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeej.Mój nagłówek tu jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi najbardziej podoba się 6 . :D Dlatego,że jest bardzo prosty ;) Więc głosujcie na numer 6 ! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi do gustu przypadł nr. 6, ponieważ jest skromny :D To właśnie lubię! Nie jakieś cuda wianki, tylko zwyczajne, proste zdjęcie :D

    Więc jeśli chcecie,żeby to serio fajnie wyglądało, to śmiało głosujcie na nr. 6 :* !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, pomyliłem się! Numer 8 <3

      Usuń
  16. Najlepsze 3 i 6 no i może 4 i 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie 2

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie są świetne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. 8 !!!!! Najlepszy nagłówek !!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. 2 najfajniejsze

    OdpowiedzUsuń
  22. 6 jest super.!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. taaak zdecydowanie 6 ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. co wy macie z 2 ? 6 i 7 najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  25. 2 i 3 są najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
  26. 2 i 5 najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  27. 2 jest chyba najbardziej profesjonalnie zrobiony .

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak dla mnie to 6 najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ZDECYDOWANIE 2

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi sie najbardziej podoba to co jest <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Trudno wybrać , ale myślę , że 2 i 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  32. 2 i 6 najlepsze, ale w 6 jest tylko flaga UK dlatego głosuje na 2

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejku, dziękuję za tyle głosów na mój nagłówek, a myślałam, że jest okropny :) (nr 2). Mnie najbardziej i tak podoba się nr 6 i na niego głosuję.

    OdpowiedzUsuń
  34. 7 jest najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  35. Jedno wielkie WOW, one wszystkie są genialne. Może te , które będą miały najwięcej głosów, będą po kolei nagłówkami?? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rozwiązanie też byłoby fajne :)

      Usuń
  36. wszystkie są naprawdę bardzo fajne, ale najbardziej podoba mi sie 2 3 4 : )

    OdpowiedzUsuń
  37. 6 !!!!!!!!!
    Zdecydowanie najfajniejszy !!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak dla mnie 6, bo są ładne zdjęcia chłopców, w tle flaga. Świetnie się wszystko komponuje.

    2, którą preferuje większość osób, jak dla mnie jest za ciemna. Tu jasny blog i taki czarny nagłówek. Fatalnie to będzie wyglądać.

    3, 4, 7 i 8 osiem jak dla mnie są za skromne.

    Ewentualnie może 1?

    Moje typy to 6, 1 i 5 !

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiem że skoro masz tyle komentarzy to nawet tego nie przeczytasz, ale postanowiłam jednak napisać. Masz cudownego bloga, będę na niego codziennie wchodzić. Dodaję go do obserwowanych. No i mam do cb prośbę, otóż posiadam własnego bloga z opowiadaniem o 1D. Może byś weszła przeczytała i skomała. To dla mnie wiele znaczy!
    www.olivia1d.blogspot.com

    xoxo Olivia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytamy każdy komentarz :) Dziękujemy bardzo, postaram się przeczytać xxx - Kate.

      Usuń
  40. Mnie tam się podoba ten 2.
    Dzięki takim ciemnym kolorom strona będzie profesjonalniej wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  41. Moim zdaniem 2 i 4 są najlepsze :) Przejrzyste, ciekawe i w dobrym stylu. Nie ma za bardzo 'naciapkane' i napchane zdj :) Estetycznie, ładnie i na temat :)

    OdpowiedzUsuń
  42. jak dla mnie nr. 2 jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. proste ze 6 . 2 tez spoko ale 6 lepsza

    OdpowiedzUsuń
  44. ale fajne, 5 i 6

    OdpowiedzUsuń
  45. http://verosiema.blogspot.com/ zapraszam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Moim zdaniem 2,3,5 <3 :-D

    OdpowiedzUsuń
  47. wszystkie sa naprawde śliczne :)
    moim zdaniem to 2, 6 i 9 :)
    mogłybyście np. co tydzien dawac inny :P

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też uważam ,że powinny być wszystkie na zmianę nagłówkami :)

    http://my-hipster-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. wszystkie są fajne ale najlepsze 4, 6, 7 sa zaje***<3;***

    OdpowiedzUsuń
  50. 2, 4 i 8 są zayebisteeeee!

    OdpowiedzUsuń
  51. Moi faworyci to 2 i 9 :) Już nie mogę się doczekać, jak będzie prezentować się nowa odsłona bloga :) www.somany-dreams.blogspot.com <-- wpadniecie? :*

    OdpowiedzUsuń
  52. 3 najlepsze!!!
    resza słabe!!!
    Pamiętajcie 3 ;pp

    OdpowiedzUsuń
  53. Hmm., myśle że najlepszy to nr. 3

    OdpowiedzUsuń
  54. To jest wasz fb ?
    http://www.facebook.com/powodybykochac1D#!/powodybykochac1D
    Bo mają nagłowek nr.1

    OdpowiedzUsuń
  55. najlepsza dwójka
    Mam pytanie:
    Czy tan fan e-mail to Polski czy Angielski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no raczej nie polski :P Jest dla wszystkich :)

      Usuń
  56. Dla mnie wszystkie są super, ale do każdego mogę znaleźć jakieś "ale"...

    Np. numer 1 - fajnie zrobione, ale kolory się bardzo zlewają i zdjęcia 1D są raczej stare...
    numer 2 - mega, ale kolory są znowu za ciemne
    czy numer 6 - widzimy świetnie wstawioną, łopoczącą flagę Anglii, ale wiemy, że Niall jest z Irlandii...


    Dlatego według mnie powinien zostać wybrany numer 5 lub ewentualnie 4...

    Mam nadzieję, że twórcy bloga zastanowią się nad moimi sugestiami ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. 5 NAJLEPSZY ♥

    OdpowiedzUsuń
  58. 5 jest THE BEST

    OdpowiedzUsuń
  59. jeśli wam sie podoba to głosujcie w sondzie a nie w komentarzach ♥

    OdpowiedzUsuń
  60. głosuje na 5:)

    OdpowiedzUsuń
  61. 6, 6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,6,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. 1,2 i 6 są ładne. ^^

    OdpowiedzUsuń
  63. 5 musi wygrać <3

    OdpowiedzUsuń
  64. hahaha, nie ma to jak spamować z tego samego komputera co chwilę głosując na "nr 5". Okey... Wszystkie szablony ładne, podoba mi się 1 i szósty.

    OdpowiedzUsuń
  65. niestety nikt nie spamuje na numer 6 z jednego komputera. tylko ja udostępniam to aby głosowali, ale ludzie nie wiedzą co to znaczy SONDa i piszą komentarze : )

    OdpowiedzUsuń
  66. GŁOSUJCIE W ANKIECIE NIE W KOMENTARZACH NO !

    OdpowiedzUsuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. 5.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. najlepszy numer 6

    OdpowiedzUsuń
  70. 6 jest bardzo ładnie zrobiona, ale jeden z członków 1D jest Irlandczykiem, więc...

    OdpowiedzUsuń
  71. Uwazam ze 5 jest stylowa :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Głosuję na 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  73. 5 najlepszy xd

    OdpowiedzUsuń
  74. GŁOSUJCIE KUŹWA W ANKIECIE A NIE W KOMENTARZACH -.-

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja prd... W ANKIECIE SIĘ GŁOSUJE! A nie jedna osoba spam w komentarzach pod "Anonimowy" -__-

    OdpowiedzUsuń
  76. zróbcie każdy po miesiącu ...;D
    najlepsszy 7 i 6

    OdpowiedzUsuń
  77. http://www.facebook.com/WillAlwaysLoveOneDirection
    na tej stronie jest fajny konkurs :D
    wchodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  78. 5 najlepszy nie ma co wybierać :DOczywiście nie obrażając innych też są ładne,ale 5 zdecydowanie ładniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  79. 5 nie, bo Harry jest najmniejszy, a ja chcę go oglądać. 6 jest super, nie macie oczu..

    OdpowiedzUsuń
  80. 5 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  81. 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
    !

    OdpowiedzUsuń
  82. 5 !!!hyhyhyyy ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo dziękuję Wszystkim za głosy na mój nagłówek ( numer 5 ). Nie spodziewałem się, że będę na 2 miejscu, wczoraj na 7, dzisiaj na 2. Naprawdę dziękuję Wam jeszcze raz za wszystkie głosy, no i mam małą nadzieję, że wygram ten konkurs, hihihi :DD. Ogl. moim faworytem jest nagłówek 6, także na ten nagłówek oddaję głos :). Ps. do dziewczyny, która się bulwersuje, ze niby z jednego komputera ktoś na mnie głosuje - Jak widzisz, komentarze pochodzą z wielu kont, a mnie się raczej nie wydaje, żeby komuś sie chciało zakładać z 10 kont na google + albo na bloggerze i raczej nie da się oddać kilkudziesięciu głosów na jedną osobę w ankiecie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO WSZYSTKO DZIĘKI MNIE :C ŻE JESTEŚ NA 2 KONCIE CIOŁKU XD

      Usuń
  84. http://www.facebook.com/powodybykochac1D#!/powodybykochac1D ZABRALI MÓJ NAGŁÓWEK ! :(

    OdpowiedzUsuń
  85. Błagam ustaw 6 .! :D ♥ Świetna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  86. 6666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666 <33

    OdpowiedzUsuń
  87. 2 by byla idealna ale jest za ciemna ;/
    6 jest najladniejsza i naj bardziej pasujaca ^^
    glosujcie na 6 :):)

    OdpowiedzUsuń
  88. LUDZIEE. bierzemy pod uwage SONDĘ nie komentarze, np. ta osoba co spamuje 5 to ani 1 komentarz nie jest brany pod uwagę więc nie spamuj. pewnie jest to osoba która go zrobiła, gdyby głosowanie było w komentarzach to by był zdyskwalifikowany. ale żeby wszystko było fair to jest sonda. a pomysł żeby każdy był nagłówkiem przez miesiąc całkiem całkiem.. :D zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żadna osoba nie spamuje 5 , tylko wiele bo zostały poproszone any zagłosować na ten głos, ale nie wiedzą raczej co to ANKIETA, bądź SONDA, więc spamują komy ._. a Kuba by miał już dużo więcej głosów.

      Usuń
    2. Ja nie mogę. Po prostu moja przyjaciółka ma fanepage'a na facebooku i udostępniła kilka razy moj link i poprosiła kilka osób, co mają również fanepag'e na facebooku o udostępnienie. Ja nie mogę, nikt nie spamuje.

      Usuń