środa, 1 lutego 2012

Trochę informacji

1. Chłopcy własnie zakończyli pobyt w LA i są już w UK.
2. Urodziny Harry'ego chłopcy podobno chcą spędzić w Disneylandzie , ale może się to jeszcze zmienić same wiecie jakie oni mają pomysły :D
3. 14 lutego w Walentynki , chłopcy będą w Paryżu , gdzie będą z nimi Eleanor i Danielle ;)
4. 12 lutego będzie już można w całości posłuchać nowej piosenki chłopców . Z tytułem są pewne komlikację ponieważ niektóre źródła podają że jest to ,,I Should Have Kissed You,, a niektóre że ,,I Should Of Kissed You,, .
5.Światowa trasa ma być ogłoszona końcem lutego lub początkiem marca.
6.Chłopcy podczas pobytu w USA udzielili masy wywiadów , więc musimy teraz czekać aż się ukażą ;)
7.Scooter (menager Justina Biebera) spotkał się z chłopcami , jednak nie wiadomo w jakiej sprawie.
8.Chłopcy mają już ponad DWA MILIONY fanów na Facebook'u .
9. Harry przedwczoraj bardzo źle się czuł ;(
10. Specjalnie z okazji urodzin Hazzy , dzisiaj wyjdzie ,,1D Shake,, w Milkshake City. Ciekawe jak będzie smakował ? :D
11. Chłopcy po skończeniu trasy z Big Time Rush wchodzą do studia gdzie nagrywają materiał na kolejną płytę!
12.Zayn ma nowy tatuaż ! :D Zobaczcie....




Fajnie ? ;D 

61 komentarzy:

  1. <3 Śliczny <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiecie może co oznacza ten znak? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D -to oznacza to śmiejącą się buźkę

      Usuń
  3. Mozna prosic o lepsza jakosc zdjecia tatuaza :> ?

    OdpowiedzUsuń
  4. kto to jest Eleanor i Danielle? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eleanor Calder - dziewczyna naszego Marchewkowego, a Danielle Peazer - dziewczyna Liama :P

      Julie

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Chyba sie domyśliła po pierwszym kometarzu :/
      Żeczywiście jesteś irytująca :/

      Usuń
  5. Och jak dobrze wiedzieć co chłopcy będą robić ! Dziękuję za info...;D
    Można poprosić lepsze zdj tatuażu Zayna ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://the-niallator.tumblr.com/page/5 - na tej stronie lepiej widać nowy tatuaż Zayn'a... :D

      Usuń
  6. Zayn ma dziewczynę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale napisała niedawno na twitterze coś w stylu : Jakie to dziwne uczucie gdy ktoś patrzy się na cycki twojej dziewczyny x?

      Usuń
    2. napisał*

      Usuń
  7. Kocham wasz blog... tyle tu prawdy można sie dowiedzeć (mam taką nadzieję). Wszystkiego naj, najlepszego Harry ;* / Happy B' day ;>
    Harry ♥
    One Direction <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wkurzasz mnie ! . -.-

      Usuń
    2. popieram..

      Usuń
    3. Ja też popieram.

      Usuń
    4. Ogarnijcie się.. każdy ma prawo do komentarzy... to chyba normalne, że podoba mi się ich blog..;/

      Usuń
    5. No tak ale jak ktos sie o cos pyta to ty zawsze odpowiadasz i to w taki sposob ze irytuje innych bo jestes takim pokemonem troche i ja też kocham One Direction ale nie dodaje 1500100900 kometarzy do jednego linka :/ a mi tez bardzo podaba sie jej blog i jakos do mnie nikt nie ma pretensji :/

      Usuń
    6. No własnie wiec może to ty sie ogarnij :/

      Usuń
    7. A czy to jest zabronione pisać do jednego linka 15000 komentarzy ? Gdzieś jest napisane, że nie można. ? Może po prostu, źle mnie zrozumiałyście ?

      Usuń
  8. Podziwiam Cię za to że masz prawdziwe informacje i to na tyle tematów !! :D i jeszcze jedno Happy Birthday Harry <3 :>

    OdpowiedzUsuń
  9. czy mogę się dowiedzieć w jakim programie tworzyłaś filmik urodzinowy dla Harry'ego? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.zimbio.com/pictures/eIsk7sYS7XB/British+Boy+Band+One+Direction+Hits+America tutaj macie dużżżooo zdjęć 1D z LA. ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za info. ;** :))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne info !
    eii ! ja myslałam że Zayn ma dziewczyne .nie żebym miała coś przeciwko tak tylko ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był taki wywiad gdzie każdy z nich mówił czy ma dziewczynę czy nie, a zayn mówił że jest singlem.

      Usuń
  13. Eh szkoda, że u nas nie ma Milkshake City :'( a co do tego co zmieszali to jestem prawie pewna, że ziemniaki i marchewkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sory że nie na temat ale jak przeglądałam gwiazdunie.pl to trafiłam na to: http://gwiazdunie.pl/justin-bieber-i-one-direction-na-gali-nme-awards-nominowani-w-kategorii-najgorsze-plyty-2011-roku-skandal/ . Strasznie się wkurzyłam !! ;/ .Zobaczcie sb to .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to widziałam ;/
      A nie sądzicie, że to jest bez sensu? ;>
      Przecież pisali w internecie, że płyta One Direction "Up all night" dobrze się sprzedawała ;/
      Ale prawdopodobnie wiecie, że portal "gwiazdunie" troszkę naciąga prawdę, więc jeszcze zobaczymy co z tego wyjdzie ;D

      Usuń
  15. Woohow !
    Mam nadzieję ,że nie będą kręcić z Bieberem. Kiedyś byłam jego fanką a teraz zrobił się rozpuszczoną gwiazdką. Suuuper ,że jest już piosenka :* Świetny tatułaż :) Martwię się o Harrego :( mam nadzieję że wszystko jest ok. A wgl. to Happy-B-day Hazza :D Bardzo się ciesze ,że Liam i Louis mają dziewczyny , i to bardzo ładne , fajne oraz mądre. Mam nadzieję ,że reszta też znajdzie jakieś miłoości :) Tylko nie jakieś Caroline .. :P Fajnie jak by przyjechali do Polski ^^ :) UU , niech wezną mnie ze sobą :D O tak , FANI ZAWSZE BĘDĄ BLISKO ! < 333 Szkoda ,że nie mieszkam w Angli , chciała bym go zasmakować .. choć kto wie ,że nie dotrze do Polski :3 Na płyte czekam z wielkim przejęciem XOXO !
    Pozdrawiam fanów ! < 333333333333333 .

    OdpowiedzUsuń
  16. juz nie moge sie doczekac ich nowej plyty<3 i oczywiscie trasy koncertowej;D teraz juz na 100% pojade na ich koncert ! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. co do nowej piosenki to komplikacje są zapewne dlatego, że oni nie śpiewają "should have" tylko "should`ve" co w wymowie brzmi jak "should of" ;) ta ostatnia wersja jest niepoprawna językowo i brytyjczycy się z nije śmieją. nawet na Urban Dictionary jest napisane "What idiots say instead of should have." ;) Ale mniejsza o tytuł - ważne, że jest nowa piosenka ^^
    a tak ogólnie, dziewczyny, macie świetnego bloga! zaglądam tu po parę razy dziennie! :D
    dziękujemy za wszystkie informacje! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Chłopcy wspomnieli właśnie o nas co nieco na Facebook'u! ;D
    http://www.facebook.com/onedirectionmusic/posts/223793797710917 ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ` Z u B c i a . ♥1 lutego 2012 19:11

      Właśnie to widziałam , i strasznie sie ciesze. Mimo , że to taki szczegół , to jednak coś znaczy.
      Cieszę się , że o nas pamiętają. ♥

      Usuń
    2. a co napisali na tym facebooku bo ja niestety nie i chciała bym wiedzieć :)

      fajnie ;***
      jezuu kocham ich < 33 ZAYN < 3

      Usuń
  19. Kto to te dziewczyny? jedna Louisa a druga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ` Z u B c i a . ♥1 lutego 2012 19:11

      a druga Liam'a. ;)

      Usuń
  20. Ja nie ma facebook'a, a chciałabym wiedzieć co napisali.. Mogłybyście to dodać na bloga ?! :D ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polish Directioners, 5 days and counting till ‘Up All Night’ release. Are You excited?

      Usuń
    2. Dzięki :D Ale szkoda... :(

      Usuń
  21. Noo ja właśnie też to zobaczyłam, byłam w szoku.OOOO mamo aż ciarki mi przeszły.AAA Zayn ma tatuażyk :D A jak by co to napisali

    Polish Directioners, 5 days and counting till ‘Up All Night’ release. Are You excited? 1DHQx http://myplay.me/ktk


    -patrycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego byłaś w szkou?
      Przecież to jest już chyba 5 tatuaż Zayn'a ;D
      A wie może ktoś co to oznacza?;>

      Usuń
    2. dokładnie czwarty

      Usuń
    3. Bylam w szoku bo napisali na fb. A to że zayn ma tatuaż to też, ale bardziej zaskoczona, bo to czwarty z kolei.A oznacza to ,jak się nie myle nadzieja na szczęście czy jakoś tak.

      -patrycja.

      Usuń
  22. Wytłumaczy mi ktoś o co chodzi z tym "vas happenin" zayna ;p bo ja nadal nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  23. vas happenin oznacza co sie stało zayn u zywa tego czesto jak sie z kims wita w znaczeniu jak sie masz? to takie jego powiedzonko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. http://www.thehothits.com/news/28782/zayn-malik-gets-a-new-tattoo - tutaj lepiej widać nowy tatuaż Zayn'a ! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. hej własnie załozylam sb twittera i jestem tam nowa juz troche ogarnełam jak sie korzysta mógłby mi ktos podac swoje konta jakies i mi jeszcze do konca wytłumaczys po polsku to wszystko ?? dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć widzę ze bardzo interesujesz się One Direction mam prośbę
    masz link do wywiadu który był w Bravo?
    bęę bardzo wdzięczna; )

    OdpowiedzUsuń
  27. ad 4. http://www.youtube.com/watch?v=CotiPz0T-wE zapowiada sie calkiem exciting!! ;)
    -Marta

    OdpowiedzUsuń
  28. fajnie, że tyle informacji na raz :) powinnyście tak robić ciągle ale wiem, że nieraz się tak nie da :) Co do nowego tattoo Zayn'a to świetny jest :D heh No i bardzo chciałabym spróbować 1D Shake na pewno niebo w gębie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej Directionerki!
    Słyszałyście może o nowym tatuażu Harrego?

    OdpowiedzUsuń
  30. tak ale nie wiadomo czy nie zrobił go sobie henna w la

    OdpowiedzUsuń