czwartek, 19 stycznia 2012

1D mówią po szwedzku

21 komentarzy:

  1. http://www.thehothits.com/news/28371/who-will-be-the-biggest-artist-of-2012

    DZIEWCZYNY WYGRYWAMY GŁOSUJCIE CAŁY CZAS :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem tak pewna czy wygrywamy:

    Justin Bieber 42.79% (423,778 votes) ...;/

    One Direction 42.41% (420,017 votes)

    Musimy głosować cały czas:):)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. poradzimy sobie .. wygramy na pewno ;d .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie poddamy się i na pewno wygramy ;)
    Ciekawe jak u nich z polskim?? ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. ..oni pewnie nawet nie zasnanawiali się nad Polskim xD..ale jak by do nas przyjechali było by miło jak by cos powiedzieli po Polsku ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe RUMPA...czyli po Polsku tyłek hehe oj Ci chłopcy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny wygrał J.Bieber :< cóż starałyśmy się..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Bieber ile lat już jest w tej karierze...a 1D dopiero kilka miesięcy i już tyle ludzi ich KOCHA ;D

      Usuń
  8. Ale co gdzie jaak głosować? : D
    Wytłumaczcie bo nie jestem na czasie.:D
    Nie wchodziłam długo na kompa przez szkołe. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wchodzisz w ten link i głosujesz na One Direction xD..chyba to nie jest, aż tak trudne ;P

      Usuń
    2. to było na tej stronie:http://www.thehothits.com/news/28371/who-will-be-the-biggest-artist-of-2012
      ale to już za późno :))

      Usuń
  9. Mam pytanie kto to jest Cariline..Wszyscy o niej piszą, że niby z Harrym jest, a ja nie wiem kto to jest..: ) Proszę o odpowiedz...Z góry dziękuję..:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carolina to niby jego dziewczyna ale tak nie do końca wiadomo czy na dal są razem czy nie bo ostatnio pisali że się rozstali .:))

      Usuń
    2. Caroline to 31 letnia prezenterka, która niby jest z Harry'm. Podobno media to potwierdzają, ale w wywiadzie właśnie z tą panią, kiedy byli w Szwecji ta pani spytała się Harry'ego czy ma dziewczynę. On odpowiedział jej, że nie ma, a chyba Louis spytał się Harry'ego : "Czy to jest twoja dziewczyna?" i wskazał na tą panią. No i Harry ją przytulił i cmoknął w policzek. A ta pani powiedziała, że to za słodkie i się zjarała . xD Nie oglądałam całego wywiadu tylko na jednej stronie były cztery gify "opowiadające" tą scenę. W sumie to nie jestem pewna czy Harry nie zmyślił, że nie ma dziewczyny, bo oczywiście mógł nie potwierdzić tego, że jest z Caroline, ale pogłoski są naprawdę różne i właściwie nic w tej sprawie nie jest pewne. Także, nie wiem czy ta informacja, którą podałam jest prawdziwa, ale na serio tak powiedział w tym wywiadzie. A nawet na jednej stronie czytałam, że ich "związek" jest nielegalny w Ameryce i Anglii, bo Harry nie ma jeszcze 18 lat, a Caroline jest od niego grubo starsza i wychodzi na to, że można ją nawet pozwać o pedofilstwo. Mam nadzieje, że jakoś to wszystko wytłumaczyłam. ;]

      Usuń
  10. gdzie moge znalezc wiecej ich zdjec znacie jakas strone??:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.tumblr.com/tagged/one+direction

      tutaj . ;]

      Usuń
    2. dziekuje:*

      Usuń
  11. jaram się jak pochodnia gdy ich widze ♥
    meow

    OdpowiedzUsuń
  12. oh Zayn ubóstwiam Cie :*

    OdpowiedzUsuń