niedziela, 11 grudnia 2011

Haters make me famous.

Hej. Właśnie mi Klaudia powiedziała o dwóch komentarzach, oczywiście - oba od anonimka. Nie mam pojęcia kto to jest i czego ode mnie chce, ale hejterze, jeśli to czytasz to chcę cię tylko uświadomić, że po pierwsze to podlega pod groźby i nękanie, a po drugie mam policjanta w rodzinie i jeżeli najdzie mnie ochota na jakieś głupie kłótnie i takie rzeczy to wystarczy jeden telefon i masz problem. Ale ja nie z tych, naprawdę. Więc następnym razem zanim coś takiego napiszesz KOMUKOLWIEK, przemyśl swoją wypowiedź kilka razy.

Jess


HATERS MAKE ME FAMOUS.

2 komentarze:

  1. Nie fajnie..kurcze jeśli komuś się nie podoba co piszecie niech nie czyta proste ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio ciągle ktoś kogoś nęka.. ludzie, nieładnie tak!! Przecież to nie blog dla PSYHOFANÓW ale dla FANÓW, czyli nie wszystko musi być o chłopakach. Tamta notka to tak a propos, ciekawostka. Jeśli chcecie wiedzieć, czy Zayn założył dzisiaj bokserki czy slipki, to proponuję sprawdzić na własną rękę i nie męczyć normalnych ludzi czytających blog ;D też nie przepadam za Bieberem, ale szanuję gościa jak każdego innego Ziemianina. Jesteśmy równi!!
    Jeśli powstanie forum, między innymi ja zatroszczę się o to, żeby takich głupich komentarzy nie było. Będą konta, będą bany i się skończy! Buziaczki ;D
    ~ Sparkle

    OdpowiedzUsuń