niedziela, 16 października 2011

Wyjaśnienie

Wiem, że pewnie sporo z Was zastanawia się "Czemu głosy z komentarzy nie są brane pod uwagę?" - odpowiedź jest prosta. Chcemy, żeby ten konkurs był fair, dlatego powstała sonda, w której jak może zauważyliście można głosować jeden raz, natomiast w komentarzach można zmieniać nicki itp. i nie byłoby to do końca fair :)

Do końca głosowania zostały Wam 2  dni, potem zostaną ogłoszone wyniki i nagłówek zostanie zmieniony :) Jeśli nie wygracie, nie przejmujcie się, na pewno będzie jeszcze kilka takich konkursów z nagłówkami :)

Poza tym dzięki tym głosom, których na chwilę obecną jest ponad 70, możemy sprawdzić ile z Was tak naprawdę czyta i interesuje się naszym blogiem :)

I jeszcze taka jedna mała wiadomość... Zauważyłam, że jest prawie 22 tysięcy wyświetleń bloga. Jest to dla mnie po prostu szok, bo jakby nie było to ja wpadłam na pomysł z tym blogiem, założyłam go, zrobiłam pierwszy wystrój itp. ale jestem bardzo wdzięczna dziewczynom ( w szczególności Kasi ) za pomaganie w jego prowadzeniu, w innym przypadku sama nie dałabym rady.
Wam również dziękuję za odwiedzanie bloga, komentarze, branie udziału w konkursie i głosy w sondzie. Jesteście najlepsi :) To Wy sprawiacie, że gdy patrzę na statystykę i jest w nim dziennie ponad pół tysiąca wejść na bloga (teraz ponad 700) mam ochotę pisać tu jak najwięcej i planować co zrobić, żeby go ulepszyć :)

P.S. Kiedy statystyka przekroczy 30tysięcy wejść pomyślimy nad konkursem być może z nagrodami :) Jakieś pomysły? Zostawcie je w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz