czwartek, 22 września 2011

PYTANIA

Jeśli macie do nas jakieś pytania = zostawcie je w komentarzu, bo zawsze je czytamy :) Myślę, że zamiast odpisywać w komentarzu, po prostu będziemy dodawać notki z odpowiedziami na kilka pytań :) Tak więc piszcie piszcie :)


A tymczasem ja mam do Was kilka pytań.


1: Jak Wam się podoba wygląd bloga? Zmienić coś? Jaśniejszy wygląd bloga? Inny nagłówek? 
2: Co myślicie o naszym blogu?
3: Czy chcielibyście, żebyśmy organizowały tutaj różne konkursy, np. Fanka Tygodnia (wtedy robiły byśmy go co tydzień), lub czasami konkursy z nagrodami?


Jak na razie to tyle co przychodzi mi do głowy. Śmiało piszcie co myślicie, trochę krytyki nikomu nie zaszkodzi, wręcz przeciwnie-może pomóc :D Bo pamiętajcie...


BEZ WAS TEN BLOG BY NIE ISTNIAŁ!!!


Mamy już ponad JEDENAŚCIE TYSIĘCY odwiedzin naszego bloga, a średnio wchodzi na to, że DZIENNIE mniej więcej odwiedza nas 300 osób. Po prostu niesamowite :)
Aaa, i chciałam dodać, że zauważyłam, że wchodzą tu nawet ludzie z Australii, chociaż i tak pewnie nic nie rozumieją ; )


Dobrej nocy życzę : )
Jess


1 komentarz: