czwartek, 25 sierpnia 2011

One Direction TOTP special - Scany




Pełne imię & ksywka
Zayn Jawaad Malik
Zwierzęta
Boris (pies) Rolo (kot) Tom (kot)
Hobby
Rysowanie, granie.
Najlepsze rzeczy we mnie to:
Wyczucie stylu (lubię pomyśleć)
Pierwszy koncert na którym byłem to:
JLS (O2 Arena)
Najgorszy nawyk:
Próżność.
Specjalność:
Rysowanie (sztuka)
Zauroczenie:
Jessica Alba
Moje jedno życzenie:
(Zaśpiewać na księżycu)
Cechy idealnej dziewczyny:
konkretna rozmowa
Supermoc którą chciałbym mieć:
Możliwość latania.
Najulubieńsza piosenka:
THRILLER (Michael Jackson)
Ulubiony film:
Scarface
Ulubione jedzenie:
Kurczak (każdy rodzaj)
Zwierzęta których nienawidzę:
Głośno żujące.
Boję się:
Wysokości.
Rozmiar buta:
8,5 (41)





Pełne imię & ksywka
Liam James Payne (Paynee)
Zwierzęta
zagubione w akcji :(
Hobby
Koszykówka.
Najlepsze rzeczy we mnie to:
Stylista mi mówi, że jestem zamyślony.
Pierwszy koncert na którym byłem to:
Gareth gralo  :S mama mnie zabrała.
Najgorszy nawyk:
Strach, obawy.
Specjalność:
Beatbox.
Zauroczenie:
Leona Lewis 
(zadzwoń do mnie)
Moje jedno życzenie:
Być wyższym 6'2 (197cm)
Cechy idealnej dziewczyny:
Zabawna,
Supermoc którą chciałbym mieć:
Niewidzialność.
Najulubieńsza piosenka:
Happy Birthday 
zawsze oznacza prezenty
Ulubiony film:
Adam Sandler (klik)
Ulubione jedzenie:
Czekolada, smaczne!
Zwierzęta których nienawidzę:
Popisujące się.
Boję się:
Starzenia się!!
Rozmiar buta:
8 (40)





Pełne imię & ksywka
Harry Edward Styles
Zwierzęta
kot - Dusty
Hobby
Tennis - Badminton
Najlepsze rzeczy we mnie to:
Jego 4 nieznośne sutki - Louis
Pierwszy koncert na którym byłem to:
Nickelback
Najgorszy nawyk:
Zasypianie.
Specjalność:
Żąglowanie.
Zauroczenie:
Caroline Flack
Moje jedno życzenie:
Prowadzić zdrowe i szczęśliwe życie.
Cechy idealnej dziewczyny:
Poczucie humoru,
miła osoba - ładny uśmiech.
Supermoc którą chciałbym mieć:
Podróżowanie w czasie.
Najulubieńsza piosenka:
Shine on you crazy diamond 
- Pink Floyd
Ulubiony film:
Love Actually
Ulubione jedzenie:
Takos
Zwierzęta których nienawidzę:
Jedzących nakrętki od butelek.
Boję się:
Rollercoaster'ów.
Rozmiar buta:
10.5 (43-44)



WSZYSTKO NA TEMAT NIALL'A!
Pełne imię & ksywka
Niall Horan (Nialler)
Zwierzęta
Kot (Jess)
Hobby
Gra na gitarze, piłka nożna, jedzenie
Najlepsze rzeczy we mnie to:
Jestem hojny, uczciwy i mam fajny śmiech.
Pierwszy koncert na którym byłem to:
Busted, gdy miałem 10 lat.
Najgorszy nawyk:
Pierdzenie (oops przepraszam)
Specjalność:
Gra na gitarze.
Zauroczenie:
Brooke Vincent,
Cheryl Cole
Moje jedno życzenie:
Wygrać nagrodę na gali BRIT AWARDS następnego roku 
i być udanym zespołem.
Cecha idealnej dziewczyny:
Dobre poczucie humoru,
ładne oczy.
Supermoc którą chciałbym mieć:
Widoczność.
Najulubieńsza piosenka:
Fly me to the moon
boys of the summer 
Ulubiony film:
Taken lub Greace
Ulubione jedzenie:
Chińskie, Japońskie, Włoskie, Nandos
Zwierzęta których nienawidzę:
Króliki, one nic nie robią.
Boję się:
Ptaków latających w pomieszczeniu.
Rozmiar buta:
8 (40)






Louis’ Top 5 favourite artists.
1. The Fray
2. James Morrison
3. Pink “She’s amazing - I love her music!”
4. Adele “Her last album was fantastic”
5. Katy Perry

Niall’s top 5 tunes to get ready to.
1. I Gotta Feeling by The Black Eyed Peas
2. Everyday I’m Shuffling by LMFAO “So bouncy!” (even though it’s called Party Rock Anthem… LOL)
3. I’m Not Alone by Calvin Harris “You can’t beat it”
4. Dynamite by Taio Cruz “That’s a good one!”
5. Get Down On The Floor by Jennifer Lopez

Harry’s Top 5 tunes on my iPod.
1. The A Team by Ed Sheeran
2. Skinny love by Birdy
3. Need You Now by Lady Antebellum
4. Showgirl by Bluey Robinson
5. What Makes You Beautiful by 1D “It’s our single!”

Liam’s top 5 songs to make you smile.
1. I Don’t Trust Myself by John Mayer
2. I’m Yours by Jason Mraz
3. Thinking Of Me by Olly Murs
4. Who Let The Dogs Out? by The Baha Men
5. Happy Birthday! “Cos it makes everybody smile”

Zayn’s top 5 romantic songs.
1. Can You Help Me by Usher “a good tune”
2. You Got It Bad by Usher “Another good one”
3. Superman by Robin Thicke
4. Can U Believe by Robin Thicke “Anything by him”
5. So Sick by Ne-Yo







Harry: I’ve got a big soppy side…
I really love small kittens and small puppies - they’re so cute! And I can be quite soppy when it comes to girls. If I really like someone then I can be quite soppy towards them. But not too much!

Harry: Potrafię byc bardzo wrażliwy ...
Uwielbiam małe kotki i szczenięta - są takie słodkie ! Protrafię byc takze wrażliwy wobec dziewczyn.
Jeśli naprawdę kogoś lubię , potrafię byc bardzo uczuciowy . Ale bez przesady. !

I never hide my emotions…
People always know how I’m feeling all the time. I don’t think there’s ever been a point where I’ve been so down that I felt I had to act happy.

Nigdy nie chowam emocji .....
Ludzie wokół mnie zawsze wiedzą jak czuje się w danym momencie. Nie sądzę, że był kiedykolwiek taki moment , gdy musiałem udawać szczęśliwego.

Some days I really need a hug…
Like, if I’ve had a bad day in the studio or a bad day in general and I just don’t feel that good, I wish someone was there to cuddle! But you can find some comfort by talking to the boys, so it’s all cool.

Czasami, naprawdę potrzebuję, żeby mnie ktos przytulił....
Na przykład , kiedy mam zły dzień w studiu czy ogólnie w zyciu i nie czuję się dobrze , chciałbym żeby
był koło mnie ktoś kto mógłby mnie przytulic. można też znaleźć jakąś pociechę w rozmowie z chłopcami, więc to wszystko wydaje sie lepsze.

Louis is great if I ever need advice…
He’s the joker 24/7, but if you go to him cos you’re down about something, he can switch straight away. It’s great to have someone like that because you need that kind of humour - it runs through the group and keeps things fresh. But you also want him to be the person that you need at the time, and he’s good like that.

Louis jest świetny jeśli kiedykolwiek potrzebujesz porady ...Jest kawalarzem 24 godziny na dobe, ale  kiedy jesteś smutny i potrzebujesz z nim porozmawiać , on
potrafi cię wysłuchać . To wspaniale mieć kogoś takiego, ten humor przechodzi na całą grupę .
Jest dobry w sprawach nagłego przypadku... kiedy potrzebujesz go w danym momencie..

I’m really close to my mum…
I pretty much tell my mum everything, like if I’m upset over a break-up or something. It’s probably a little bit scary for my girlfriends!


Jestem w bliskich stosunkach z moją mamą...
Mówię dla mamy wszystko, kiedy jestem smutny z powodu zerwania z dziewczyną czy z innego powodu.
Może byc to trochę straszne dla  moich dziewczyn .





Zayn: I’m definitely a closed book…
I don’t really show my emotions. I don’t know if that will change when I get older, but it’s just the way I’ve always been. Out of all the boys I’d say I was probably the quietest and most shy.

Jestem zamknięty w sobie . ...
Nie okazuję swoich emocji. Nie wiem czy zmieni się to wraz z wiekiem , zawsze taki byłem.
W porównaniu do reszty chłopaków jestem najcichszy i najbardziej wstydliwy.

It takes me time to open up to people…
I’m learning to do it now because obviously I have to for my career in interviews and stuff. I’m getting better!


Otwarcie się na ludzi zajmuje mi dużo czasu...
Teraz się tego uczę gdyż wymaga to ode mnie moja kariera ... wywiady i reszta . Idzie mi to coraz lepiej.

Babies make me go a bit gooey…
I change completely and become a bit of a mum! I’ve always been like that. I’ve got younger sisters and they see me as the big brother who will look after them. They kind of look up to me a bit.

Małe dzieci sprawiają , że jestem wrażliwy
Całkowicie się  zmieniłem i stałem się trochę mamą!Zawsze tak było.Mam młodsze siostry i widzą mnie jako starszego brata, który będzie się nimi opiekować. Właśnie tak mnie widzą.
My older sisters helped me write my first love letter…
I was really young, probably seven or eight years old. There used to be these triplets at school and I fancied one of them, which is funny because they all looked exactly the same! I think I just wrote something simple like, “I like you!”

Moje starsze siostry pomógły mi napisać mój pierwszy list miłosny ...Byłem bardzo młody, prawdopodobnie siedem lub osiem lat.W mojej szkole były trojaczki i jedna z nich mi sie podobała , co jest śmieszne bo wszystkie wyglądały tak samo. Myślę, że po prostu napisałem coś prostego, jak "I like you!"
Me and Harry are mummy’s boys…
Actually, I reckon Louis is a bit as well! We all love our mums loads, so it’s hard to say who’s the biggest mummy’s boy in the band. My mum used to do everything for me up until the show, but I’ve had to do things for myself since I’ve been away from her.

Ja i Harry jesteśmy maminsynkami...
Właściwie, sądzę, że Louis jest też nieco taki jak my. Wszyscy kochamy nasze mamusie , więc trudno powiedzieć, kto jest największym chłopcem mamusi w zespole.Moja mama robiła wszystko dla mnie aż do show, ale potem  musiałem robić rzeczy sam kiedy byłem z dala od niej.
We’ve got a little puppy at home…
He’s a Shar Pei and he’s so cute. Animals make me gooey as well!

Mamy małego szczeniaka w domu ...
 Nazywa się Shar pei i jest śliczny. Zwierzęta mnie rozczulają.









Liam: We have great fun but I do miss home…
When you’ve been away from home this much, you do really miss it. But we’re having a great time so you just get on with it and have a laugh. When we’ve got the time we go home and it’s fun to walk around the house and go to the local shopping place.

Liam: Bawimy się świetnie, ale oczywiście tęsknie również za domem...
Kiedy jesteś poza domem tak długo, to oczywiście że tęsknisz. Ale bawimy się świetnie więc wchodzisz w tą atmosferę i się śmiejesz. Gdy mamy czas by pojechać do domu, to fajnie pochodzić wokół domu i przejść się do lokalnych sklepów.

I have to keep myself busy…
The thing I’ve noticed now is that when I do go home, after five minutes I’ll be bored! I need to have something to do all the time because I’m now so used to being busy.

Muszę cały czas pracować...
Rzecz którą zauważyłem gdy jestem w domu, po pięciu minutach jestem znudzony! Muszę mieć co robić cały czas ponieważ teraz jestem przyzwyczajony to bycia zajętym.

I’ve never written a love letter…
I’ve sung to a girl, though, to ask her out. When I was in year eight, I sang to a girl by the lockers at school. She said yes and the next day she dumped me! I never understood why. I sang You Should Let Me Love You by Mario.

Nigdy nie pisałem wiersza miłosnego...
Zaśpiewałem dla dziewczyny, pytając jej czy się ze mną umówi. Gdy miałem 8 lat, zaśpiewałem dla dziewczyny z szafki. Powiedziała tak, ale następnego dnia mnie rzuciła! Nigdy nie wiedziałem dlaczego. Zaśpiewałem jej piosenkę Mario -  You Should Let Me Love You.

I bottle things up…
Rather than talking about things, I usually just keep it all bottled up and forget about it. I’m all right with that - it’s cool. People have their own problems, they don’t need to hear mine!

Zamykam rzeczy w butelkach...
Wolę to, niż mówienie o tym, zawsze zamykam to w butelkach i zapominam o tym. Nic złego się nie dzieje - to fajne. Ludzie mają swoje problemy, nie muszą słyszeć o moich!

It upsets us when we see fans crying…
There was a girl absolutely crying her eyes out once outside our hotel. A lot of our fans do stuff that they can get in trouble for, like laving the house when they’re not supposed to and staying out until 1am. My parents would totally kill me if I did that!

To smuci nas gdy widzimy płaczące fanki...
Była raz dziewczyna cała zapłakana na zewnątrz hotelu. Dużo fanek robi rzeczy za które mogą mieć problemy, jak na przykład są na zewnątrz hotelu do 1 w nocy, a powinny być w domach. Moi rodzice by mnie zabili gdybym zrobił coś takiego!




Louis: I can be such a big girl sometimes…
I’m not afraid to show my emotions and I’m massively broody around babies! I’ve got four younger sisters, but I just love babies. I never had any pets when I was younger so I’m not really soft over animals, but my mum is a midwife, so I used to go and visit her at work and look at the babies. I sound like a freak!

Louis: Czasem mogę być wielką babą...
Nie boję się okazywania moich uczuć   i marzę o dziecku! Mam 4 młodsze siostry, ale po prostu kocham dzieci. Nigdy nie miałem zwierzaka gdy byłem młodszy, więc nie jestem oswojony z nimi, ale moja mama jest położną, więc byłem i to nie raz u niej w pracy z wizytą i patrzyłem na dzieci. Wychodzę na dziwaka!

I’m not very good at playing hard to get…
I want to tell a girl exactly how I feel from the off. It’s frustrating because I’d rather play the hard-to-get game, but I’m too much of a girl!

Nie jestem dobry w udawaniu nieosiąganego...
Chcę powiedzieć dziewczynie co do niej czuję od początku. Ale to jest dla mnie frustrujące ponieważ, wolałbym grać niedostępnego, ale jestem za bardzo babski!

My friends at school took the mickey out of me…
Say if it was someone’s birthday who I liked, or if it was Christmas, I would write an absolute essay in a card. I used to write as small as I could to fill the card up. I just waffled on and on and on.

Moi znajomi w szkole się ze mnie wyśmiewali...
Powiedz mi, że to czyjeś urodziny, kogoś kogo lubię, albo Święta, napisałbym po prostu wypracowanie na kartce. Pisałem najkrótsze jakie mogłem zmieścić.  Potrafiłem tylko gadać i gadać i gadać bez końca.

Harry’s great at giving hugs…
Any day that I feel like I need a cuddle, I’ll knock on Harry’s door and give him a big hug. The majority of the time I go to Harry if I’m feeling a bit down, cos I’m really close to Harry and we tend to understand each other, but Liam’s also a great guy to comfort you.

Harry jest niesamowity jeżeli chodzi o przytulanie...
Każdego dnia, którego czuję że potrzebuję przytulania, zapukam w drzwi Harry'ego i przytulę go najmocniej jak umiem. Zawszę gdy czuję się źle, idę do Harrego, ponieważ jestem naprawdę blisko Harry'ego i mamy skłoności do rozumienia się, ale Liam to również świetny koleś do wyciągnięcia cię z dołka.

I don’t feel any pressure to act all macho…
I think the whole stereotypical manly-man thing is a bit ridiculous. I think a lot of girls, deep down, like to see a softer side.

Nie czuję presji by być macho...
Myślę, że ta cała stereotypowa 'męska' rzecz jest trochę śmieszna. Cenię dziewczyny, w głębi duszy, lubię widzieć miększą stronę.






Niall: I haven’t had a big hug in ages
Oh, hold on now, me and Harry had a big hug yesterday! Do any of the readers wanna give me a hug?

Niall: Nikt od dawna mnie mocno nie przytulił...
Oh, czekaj, ja i Harry mocno przytulaliśmy się wczoraj! Czy ktoś z czytelników chciałby się do mnie przytulić?

Our tour manager is always there for us…
If I’m ever feeling down I kind of just sit there and say nothing to anyone, but I think the lads would say something. Our tour manager Paul would be there for us, and we would give him a shout if we were ever homesick or something like that.

Nasz menager jest zawsze tu dla nas...
Jeżeli kiedykolwiek czuję się trochę przygnębiony to po prostu siedzę i się nie odzywam do nikogo, ale sądze że chłopaki mogliby coś przeczuwać. Nasz menager Paul byłby tam dla nas, i dalibyśmy znać mu gdybyśmy tęsknili za domem kiedykolwiek albo coś w ten gust.


We say we love each other…
Within the band we look after our tour manager too, and if he looks down, I’ll always ask him if he’s OK or something like that. He finds that a quality. “We love each other and we love you!”

Mówimy do siebie nawzajem, że się kochamy...
W zespole zajmujemy się również swoim menagerem, i jeżeli wygląda na smunego, ja zawszę pytam się czy wszystko jest ok lub coś w tym rodzaju. On mówi jak jest. “Kochamy się nawzajem i kochamy Ciebie!”

I’ve cried in front of the lads before…
On the night that we got knocked out of The X Factor, we were standing in the corner of the stage. We knew that we were gonna go out but we were still shocked by the result. Crying is just a spur-of-the-moment sort of thing, isn’t it?

Płakałem przed chłopakami wcześniej...
Tego wieczora, którego odpadliśmy z X Factora, staliśmy w rogu sceny. Wiedzieliśmy, że odejdziemy ale mimo wszystko byliśmy rozczarowani wynikami. Płacz jest tylko bodźcem tego momentu, układaniem sobie rzeczy, nie prawda?

We just want all of our fans to be happy…
Obviously, we mean a lot to them and they mean a lot to us, but if you get to meet us, just have a joke or a laugh - please don’t cry! Like when someone’s crying, we always say, “What comes before Part B? Part A!” It gets them all like messing around and just being childish. We try to make people laugh cos if you live far away and you come to see us, we want you to be happy.

Chcemy, aby nasi wszyscy fani byli szczęśliwi...
Oczywiście, wiele znaczymy dla nich i oni wiele znaczą dla nas, ale jeśli uda ci się nas spotkać, opowiadaj żarty lub śmiej się - proszę, nie płacz! Gdy ktoś płacze, my zawsze mówimy, "Co idzie przed częścią B? Część A!" To sprawia, że oni wszyscy zaczynają się wygłupiać i po prostu być jak dzieciaki. My zawsze próbujemy rozśmieszać ludzi bo jeżeli mieszkasz bardzo daleko i przyjeżdżasz po to by nas zobaczyć, chcemy abyś była szczęśliwa!

3 rzeczy których o nich nie wiecie


1. "Jestem dobrym kucharzem! Moja specjalność to Chińskie curry, i przyrządzam sos od podstaw przepisu mojego taty. Ale jeśli gotuję coś dla dziewczyny, zrobiłbym Fajitas, ponieważ to proste i twoja dziewczyna może wybrać co chce zjeść, więc zero presji."
 2."Gdy byłem młodszy, czytałem horoskopy tylko dla zabawy. Ale ostatnio postanowiłem, że chcę mi przeczytano z dłoni, tylko po to by zobaczyć czy to co oni mówią spełnia się."
3. "Moje ulubione słowo teraz to 'błyskotliwie' i 'fantastycznie'. Zaczynam już się wkurzać bo mówię je cały czas, nawet jeżeli sytuacja nie jest błyskotliwa ani fantastyczna. I chłopacy nie lubią tego!"



4. "Przeszedłem przez etap podziwiania raperów więc miałem ogromny plakat 50Cent'a przyczepiony na mojej ścianie. I gdy mieszkaliśmy w domu X Factor, miałem oprawione zdjęcia wszystkich ludzi jakiś spotkaliśmy."
5. "Kocham Czarodzieji z Waverly Place i Hannah Montana, ponieważ Selena Gomez i Miley Cyrus są naprawdę gorące."
6. "Chłopacy powiedzą wam, że jestem okropny gdy zaczynam śpiewać w najbardziej przypadkowych miejscach, tak jak w samochodzie albo przy obiedzie. Jeżeli to dobra piosenka, to chcę ją zaśpiewać! Ale oczywiście wolę śpiewać przed 30,000 ludzi!"



7. "Jeżeli mógłbym wyjechać gdziekolwiek w świecie, pojechałbym do Włoch. Mam plany aby się tam wybrać, ale nigdy nie miałem okazji aby to lepiej przemyśleć, więc skończyłem siedząc w domu! Słyszałem, że tam jest świetnie więc definitywnie kiedyś tam pojadę."
8. "Nie pamiętam kiedy ostatnio płakałem na jakimkolwiek filmie. To prawdopodobnie był film Tom Hawks'a Forrest Gump. Ale to było kawał czasu temu."
9.  "Moja mama sprawiła, że jestem bardzo przesądny! Nie pozwalała nam stawiać butów na stół, bo to wróży nieszczęście, tak samo jak nie wolno otwierać parasolek w domu. I raz się zdarzyło, że zbiliśmy lustro... ona powiedziała 'Oh nie, to siedem lat nieszczęścia'! To sprawiło, że jestem ostrożny."





10. Chciałbym mieć pałpkę. Gdy byliśmy w AL i weszliśmy do Universal Studios, tam był pokazany zwierzak - to była małpka, była bardzo fajna i potrafiła robić wiele rzeczy. To było niesamowite.
11. Boję się dorosnąć, pod koniec roku będę miał już 20 lat, to znaczy że już nie będę nastolatkiem - nie lubię tego. Ale przypuszczam, że jestem niedojrzały jak na swój wiek, więc jeszcze nie czuję się staro!
12. Gdy byłem bardzo młody miałem 7 plakatów S Club 7 na ścianie w pokoju! Potem gdy byłem trochę starszy, wolałem Busted - byli pierwszym zespołem który zobaczyłem na żywo! Dalej gdy miałem 12-13 lat, kochałem Robby'ego Williams. 


 13. Byłem za duży na lego. Zdarzało się, że prosiłem siostrę aby budowała dla mnie budowle i gdy skończyła. Mogłem się tym bawić! W każdym razie, to było około rok temu.
14. Moje ulubione herbatniki to HobNobs. Także kocham ciasteczka Jaffa, ale HobNobs to klasyka. I gdy są czekoladowe, to nawet lepiej!
15. Koń mnie kiedyś kopnął. Nie było to lekkie uderzenie - bolało strasznie! Nie sądzę, aby zwierzęta specjalnie mnie uwielbiały. Nie pamiętam, czy musiałem jechać do szpitala, ale to mogłoby mnie wprawić w zakłopotanie. Powiedziałbym, że nie byłem tam nawet jak byłem.





Alfabet One Direction


A is for Arguments - 
Nie martwcie się, Liam powiedział że oni zawsze je mają!
B is for Boxers - 
"Mam jedną parę Only Fools And Horses na których jest napisane 'jak to ugryźć'. Nie lubię kupować nudnych bokserek" - mówi Louis.
C is for Crying - 
Emocjonalnie, Niall mówi że czuję się jakby miał sie rozpłakać, gdy fani rzucają sie i krzyczą na nich.
D is for Dating -
Harry przyznaje, że byłby bardzo pomysłowym chłopakiem.



E is for Eyebrows-
Niall powiedział, że gdyby musiał wybierać, to by wolał nie mieć brwi niż być łysy!
F is for Flirting -
"W skali od 1 do 10, dałbym sobie 6 jeżeli chodzi o flirt. Jestem trochę nieśmiały!" - mówi Liam.
G is for Goat -
Harrego zaatakowała koza gdy miał 10 lat.
H is for High heels -
Louis marzy o tym aby mógłby czasem założyć wysokie obcasy, bo sądzi że jest trochę za niski.



I is for Impressed -
"Wiele obrazów naszych fanów które są namalowane lub narysowane są niesamowite! Jesteśmy naprawdę pod wrażeniem." - mówi Harry.
J is for Jess -
To imię Niall'a kota.
K is for Keep fit -
"Ja mogę zrobić 30 pompek i umieram, ale Liam potrafi zrobić 200 pompek!" - wyznaje Niall.
L is for Love Actually -
To ulubiony film Harry'ego.
M is for Missing home -
Zayn przyznaje że tęskni za domem: " Naprawdę tęsknię za Anglią gdziekolwiek pojedziemy." -mówi. "Zawsze rozmawiam z mamą, ciociami i moimi siostrami przez telefon."
N is for Nando's -
To Niall'a ulbione jedzenie! On kocha tamtejsze chipsy Peri-Peri i gotowaną kukurydzę.
O is for Odour -
Chłopcy mówią, że story Louis'a śmierdzą, bo on nigdy nie nosi skarpetek.
P is for Purple -
To ulubiony kolor Liam'a!
Q is for Quiff -
"Moje włosy zawsze muszą być zrobione w pewien sposób, by mieć taki czub" - wyjaśnia Zayn.
R if for Russel Brand -
Jeśli Liam mógłby wyglądać jak ktokolwiek inny, wybrał by Russel'a Brand.



S is for Scrap books -
Zayn kocha fanbook'i, robione przez fanów, które dostaje.
T ia for Trouble -
Niall był raz na wagarach i został przyłapany. Miał poważne kłopoty.
U is for United laces -
To utrapienie Zayn'a zwierzaka.
V is for Vintage canvas -
Harry ma bardzo stare obrazy - vintage płótno - na jego ścianach w pokoju. Ohh, bierz go!
W is for Washing -
Zayn zbiera wszystkie jego brudne rzeczy, a potem oddaje je swojej mamie!
X is for X Factor judge -
"Louis mógłby być dobrym sędzią w X Factor ponieważ on ma wyrobioną opinię o wszystkim" - mówi Liam.
Y is for yuck! -
Louis nienawidzi gdy ludzie żują swoje jedzenie bardzo wolno! Fu!
Z is for Zayn -
"Zayn bardzo długo szykuje się rano, ponieważ jest bardzo wypucowany" - wyjaśnia Harry.



Plakaty :


harry 1
zayn 1
liam 1
harry 2
zayn 2
louis 1
liam 2
niall 1
louis 2
niall 2

+ dodatek


Podczas trasy X Factor, używaliśmy windy na której stawałeś a ona wyrzucała cię na scenę. Czułem się jakbym był w powietrzu 30 sekund, a potem z powrotem na dole. Aż się potknąłem. Jestem pewny, że wszyscy to zauważyli ponieważ tam było coś około 20 tyś ludzi! Byłem niesamowicie zakłopotany.

Wszyscy znają moją głupią wpadkę! Powiedziałem dziwne słowa w TV na żywo. To było w X Factor, pod koniec odcinka i niestety wszyscy trochę źle to wyczytali z mi ust i nie bardzo zrozumieli co powiedziałem. Ochrzaniono mnie za to trochę, ale moja mama aktualnie wszystko zrozumiała. Ja po prostu chciałem być zabawny!

Ja i Harry jeździliśmy na nartach z naszymi przyjaciółki we Francji. Tam było bardzo dużo Angielskich turystów, więc pytano nas o zdjęcia każdego dnia. Wtedy, jeden Anglik i jego dziewczyna podeszli do nas i się zapytali "Czy możemy sobie zrobić zdjęcie?" ale mu chodziło o to "Czy zrobicie nam zdjęcie". Ja i Harry stanęliśmy przy sobie i byliśmy gotowi na zdjęcie, ale oni spojrzeli się na nas wzrokiem "To zrobicie nam to zdjęcie czy nie?" Nie sądzę, że wiedzieli kim jesteśmy! Nasi przyjaciele naprawdę się z nas nabijali. To było niesamowicie niezręczne.


Gdy byliśmy w LA, mieszkaliśmy w domu pełnym szklanych drzwi - w sumie to, cały dom był zrobiony ze szkła. Aczkolwiek, Harry wyszedł w kierunku basenu i uderzył w okno! Nie mogłem wyrobić ze śmiechu, dwie minuty potem szedłem z powrotem ze szklanką herbaty i sam uderzyłem w okno! Nie możesz pomówić z szklanymi drzwiami. Musieliśmy chodzić z rękoma wyciągniętymi do przodu po tym wszystkim, by się nic nikomu nie stało!

 Mogę dodac tłumaczenie, jesli chcecie ;) i proszę o komentarze ;)


38 komentarzy:

  1. Harry ma dziewczynę? O_o nie wiedziałam

    OdpowiedzUsuń
  2. chcemy tłumaczenie;)dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Super .! chcę taką gazetę .! :) o jak byś mogła dodać tłumaczenie bo nie wszystko do końca rozumiem . z góry dzięki .

    OdpowiedzUsuń
  4. całe szczęście xDD ale czemu powiedział "It's probably a little bit scary for my girlfriends!"??

    OdpowiedzUsuń
  5. w tym zdaniu , nie chodziło akurat że ma aktualnie dziewczynę, tylko o to że zwierza się swojej mamie o jego kontaktach z dziewczynami . Więc "It's probably a little bit scary for my girlfriends!" znaczy że wybranki mogą byc lekko przestraszone tym faktem ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. aha :) pocieszyłaś mnie xDD

    OdpowiedzUsuń
  7. tłumacz dalej. :) świetnie ci idzie

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko super ale gdzie jest All About Louis!? :(

    OdpowiedzUsuń
  9. super tłumaczenie:))**
    świetny jest ten blog:PP*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma All About Louis :( Niestety nie znalazłam go, ale niedługo dostanę tą gazetę, to uzupełnię :)


    Dziękuję, mam nadzieję, że spełniamy wasze oczekiwania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski , blog ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Harry , jest boski .
    ej , czy ty jesteś w Anglii . ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Można jeszcze dostać tą gazetę , z tym wielkim plakatem .? ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. http://twitter.com/#!/caitykrone

    Nie znam angielskiego , ale czy to nie jest dziewczyna Harrego .? ; (

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie się czegoś dowiedzieć o chłopakach.:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zapomnę mojej miny, kiedy zobaczyłam tą gazetkę w Irlandzkim kiosku, albo kiedy odwiedzałam Dublińskie HMV pierwszy plakat jaki zobaczyłam był właśnie 1D. Nie trudno zgadnąć, że właśnie wisi na mojej ścianie. :D
    To tego dzien przed nagraniem Red or Black wysiadałam na Wembley Park, jadąc tą samą linią co oni :D Wuhu!
    Eh, wszystko na wyspach robiłam o dzień za wcześnie. xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Siemka mam takie pytanie co jest takie pierwsze wszystko o to dlaczego niema louisa ?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie jest all about louis ?!;(

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę świetny blog! :)
    One Direction to mój ulubiony zespół. Uwielbiam Ich! Mam ogromnego rogala na gębie jak tylko słyszę lub widzę coś na ich temat. xDD
    Fajnie jest dowiedzieć się takich ciekawostek o chłopakach z zespołu. ;DD
    Moim marzeniem jest iść na ich koncert, spotkać, poznać, pogadać. Byłaby w siódmym niebie jakbym miała taką możliwość. :D
    Pomimo wszystko Liam jest moim ulubieńcem.
    ale wszystkich ich bardzo cenię i uwielbiam. Są cudowni. Jeszcze raz podziw, bo blog geniaalnyy!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ej Gdzie Jest All about louis !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. czekamy na All about Louis.

    Kocham Cię Liam. <3
    wgl wszystkich Was loffciam chłopaki ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. I love Zayn
    THx za ten BooG naprawde lepiej ich poznałam

    OdpowiedzUsuń
  23. Pet hate to nie zwierzę, którego nienawidzę, ale rzecz która mnie szczególnie wkurza.
    A tak poza tym to dzięki temu lepiej ich poznałam. I czekam na All About Louis

    OdpowiedzUsuń
  24. uffff. całe szczęście że Harry nie ma laski <33

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blok , bardzo ciekawe informacje o chłopakach <3
    Najlepszy blog o nim <3

    OdpowiedzUsuń
  26. "Marzenie? - Wygrać nagrodę na gali BRIT AWARDS następnego roku i być udanym zespołem." Marzenia się spełniają, prawda, Niall? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog ;) więcej ciekawostek ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. a czemu louis niema tej takiej biografi .?? :((((
    bo zayn, harry i liam mają a on nie czy bym mogła poprosić aby też był louis.. ??

    OdpowiedzUsuń
  29. można gdzieś te gazety kupić???

    OdpowiedzUsuń
  30. I loved aѕ much aѕ you will reсeivе cаrried out right here.
    Thе sketсh is taѕteful, your authored subject matteг stylish.
    nonetheless, you command get got an edginess oνег thаt you wish be delivеring the following.
    unwell unqueѕtionably come furthеr fοrmerly agaіn ѕinсe exаctly the same
    nеarly very often inѕide case you shiеld this
    hikе.

    Feеl free to vіsit my web blog - Cialis prix

    OdpowiedzUsuń