poniedziałek, 11 sierpnia 2014

WWA Tour - Toronto, Ontario, Canada Rogers Centre - 1, 2.08.2014

Pierwsze koncerty północnoamerykańskiej części trasy.
Zdjęć jest naprawdę dużo, więc starałam się wybrać jedynie te w HD oraz co ciekawsze z pozostałych.
Miłego oglądania.











































































































































































































































































































To zdjęcie, z tego co zdążyłam zauważyć, zrobiło furorę w internecie. Dlaczego więc miałabym go nie wstawić...

Backstage:
















Uroczy akcent ze sceny:
/Angel

12 komentarzy:

  1. Super :) Uwielbiam zdjęcia z koncertów <3 Harry w tym kapelusz... :D Zdjęcie Harolda zrobione naprawdę z ciekawej perspektywy ;) Może mi się coś pomieszało, ale wydaje mi się, że ten misiek siedzi tam już od kilku koncertów, albo nawet od początku trasy, ale może coś pomieszałam :) D.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Nialla w koszulach

    OdpowiedzUsuń
  3. Niall jesteś taki słodki. Kocham koncerty,ale DALEJ mam nadzieje że będzie u nas w Polsce ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. ZAYN *.*
    Ciesz sie ze wszystko wraca do normy brakowalo mi was i wszych postów kochane <3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tylko ja uważam że Harry jest bardzo fotogeniczny? :D zwłaszcza na jednym zdjęciu wyszedł genialnie :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mi się wydaję czy Harry ma nowy tatuaż? Na 4 zdjęciu od góry widac na klatce piersiowej pod jaskółką taki cienki napis. Nie wiem co myślec. Chociaż to pewnie nie tatuaż.
    11 zdjęcie od góry: ''Facepalm'' :D
    Zdjęcie dolnych partii Harrego niezwykle udane. :D
    Poza tym Harry i Louis często stoją koło siebie na scenie (nie jestem LS). Uwielbiam ich przyjaźń. :) Larry mi w 100% odpowiada jako bromance. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest tatuaż. Ktoś tylko wziął i zdjęcie podpisał.

      Usuń
  7. Hej kochani ;* Mam pytanie. Chciałam się zapytać czy Backstage i Meet&Greet to to samo?
    Błagam o odpowiedz ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie to samo że spotykasz się z chłopakami możesz porozmawiać zrobić zdjęcie i takie tam. Tylko że za Meet&Greet musisz zapłacić a na Backstage to fani dostają się za darmo mająć pewnie jakieś kontakty z kimś kto może ich wprowadzić do chłopaków. Tak jak np: przyjdzie gwiazda z dziećmi którzy weźmą swoich znajomych, albo ktoś z rodziny chłopaków przyprowadzi swoich albo jeszcze z fundacji róźnych.

      Usuń
    2. Za backstage (zależy u której gwiazdy) trzeba płacić, to nie zależy wcale od kontaktów. Po prostu po koncercie robisz sobie kilka zdjęć z chłopakami

      Usuń
  8. Chłopcy się rozkręcają :D

    Świetny post nic dodać nic ująć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na niektorych zdjeciach Harry wyglada jakby chcial powiedziec "mamo siku" XDDD

    OdpowiedzUsuń