czwartek, 5 września 2013

Pożar w apartamencie Liam'a!

Wielu z Was pytało w komentarzach, czy to prawda. Niestety tak. Pożar wybuchł z powodu awarii grzejnika. Z Liamem wszystko ok, natomiast Andy leży w szpitalu, ma poparzoną rękę i twarz. Jego stan jest stabilny, co potwierdziła jego dziewczyna. Wszystkie szczegóły znajdziecie w artykule, do którego link macie poniżej:

 http://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/one-direction-liam-payne-friend-2248986

Myślę, że teraz każdy powinien modlić się za przyjaciela Liam'a :(

Danny xx

20 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak byśmy zareagowali jakby coś Liamowi się stało. Biedny Andy

    OdpowiedzUsuń
  2. :'( biedny Andy:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Masakra!Całymi myślami i modlitwami jestem z jego rodziną.A i tak ogulnie to nie jest zabawna ta osoba co nacisnęła to w reakcjach to jakaś porombana.TO WCALE NIE JEST ZABAWNE

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem już o tym od wczoraj :( Straszne

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie. Dlaczego ta informacja nie pojawiła się już wczoraj? Jest to blog o 1D, o tym co u chłopców słychać itp. A przecież stało się to w domu Liama czyli jest to bardzo ważne i niestety tragiczne wydarzenie i wydaje mi się, że powinniście napisać o tym już wczoraj, tym bardziej, że wczoraj pojawił się post. Ja tutaj broń Boże nikogo nie chce obrażac czy hejtować. :) Po prostu wyrażam swoją opinię. :) poza tym bardzo lubię waszego bloga i mam nadzieję, że tak pozostanie. A jeśli chodzi o Andiego mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze i szybko wróci do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tą opinią.

      Usuń
    2. Oczywiście, że tak, tylko, że była to na tyle poważna informacja (i nadal jest), dlatego chciałem dokładnie sprawdzić prawdziwość tych informacji...

      Usuń
  6. Biedny Andy;(współczuje

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam, że Liama dziewczyna, też była/jest w szpitalu z tego samego powodu. Choć coś mi się wydaje, ze to Andy jest tą osobą, której również twarz ucierpiała.. tak czy inaczej blizny do końca życia. Współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany! Tak mu a raczej im współczuje. Jestem z wami. Mam nadzieje że wszystko skończy się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Biedny Andy :( Mam nadzieję że wszystko skończy się dobrze...
    A co do osób które uznały to za "zabawne" są żałosne... Dziś także przeczytałam komentarze odnośnie tej sytuacji na innej stronie byłam zdziwiona że "fanki" a przynajmniej osoby które się nimi nazywają mogą mieć takie zdanie oczywiście nie chcę nikogo obrażać ale gdy zobaczyłam komentarz typu "Dobrze że nic nie stało się Liamowi, i szkoda że Sophia nie ucierpiała a co do Andiego to nie jest ważne. Dobrze że Liam jest cały" Chciałabym tylko tutaj napisać że to że ktoś nie akceptuje Sophii nie jest to podstawą żeby życzyć jej najgorzej jak wy byście się czuli w jej sytuacji? To nie jej wina że Liamowi i Danielle się nie układało i postanowili zerwać, sądzę że jeżeli ktoś jest prawdziwym fanem powinien cieszyć się szczęściem Liama... Hejtujesz Sophie ranisz Liama. I z pewnością nie powinni pisać że Andy ich nie obchodzi...
    Andy trzymaj się modlimy się za Ciebie i życzymy ci powrotu do zdrowia ! xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieje że Andy wróci do zdrowia.Jeśli się stało coś Sophie to przykro mi.Dobrze że Liamowi się nic nie stało.PRAWDZIWA directionerka Misia

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiscie ja już modlę sie o zdrowie Andy'iego, aby szybko wróciła do pełnego zdrowia. O Boze, szczerze współczuje Andy'iemu i wgl, ale gdyby to teraz Liam leżał tam w szpitalu to nwm co bym zrobiła, chyba bym do niego poleciała, prawie umarła z wrażenia i wgl, i leżałabym z nim w jednym szpitalu.

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko!!! Dobrze ze sie Liamowi nic nie stało! Biedny Andy :/ Trzymaj sie i zdrowiej chłopie!! Myślimy o Tobie o modlimy sie za ciebie, abys szybciej wrócił do zdrowia.

    Little Direction

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby jak najszybciej wrócił do zdrowia. Buziaki dla niego i Liama <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka sierota z Liama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co?! To chyba nie jego wina, że grzejnik się pospół i to nie jego wina, że wybuchł pożar!!! Pomyśl 2 razy zanim coś napiszesz. Ktoś tam ucierpiał! To nie jest w ogóle powod do żartów! Biedny Andy. Mam nadzieję, że wyjdzie z tego. Szkoda, że blizny pozostaną. Dobrze, że Liam nie ucierpiał.

      Usuń
  15. biedaczek:( Trzymaj się Andy!!!!

    Agat@

    OdpowiedzUsuń
  16. Andy :c Będę się modliła

    OdpowiedzUsuń